-
-
Jak zamówić produkt online?
Zamówienie produktu w naszym sklepie jest proste i intuicyjne. A dostęp do produktu jest natychmiastowy.
Zamówienie w 5 krokach. Co należy zrobić?
1. Wybrać produkt, jego wersję i ilość potrzebnych stanowisk.
2. Dodać produkt do koszyka.
3. Wybrać długość umowy i opcję płatności (fakturowania).
4. kolejny krok to logowanie lub rejestracja w przypadku posiadania już produktu LEX.
5. Ostatni krok to podanie danych użytkownika i akceptacja zamówienia.Dodatkowo: jeśli posiadamy kod rabatowy należy go wpisać w odpowiednie pole podczas dokonywania zamówienia.
-
Kiedy otrzymam dostęp do produktu?
Dostęp do produktu jest natychmiastowy. Gdy tylko zamówienie produktu trafi do nas, zostaje przyjęte do realizacji i zostaje nadany dostęp do produktu na podane przez klienta dane.
-
Jak wygląda proces nadawania dostępów do LEX?
Po złożeniu zamówienia na adres e-mailowy administratora licencji (adres ten podany jest w formularzu zamówienia w części „Dane administratora”) wysłane są informacje dotyczące uruchomienia dostępu. W pierwszym kroku zostanie wysłana wiadomość o tytule „Aktywacja dostępu do produktu LEX”.
Ważne:
Jeżeli nie posiadasz konta w serwisie logowania Wolters Kluwer w jego treści będzie link pozwalający dokończyć proces rejestracji – wystarczy w niego kliknąć i wypełnić dane niezbędne do uruchomienia dostępu do platformy.
Jeżeli już korzystasz z serwisu logowania Wolters Kluwer będzie tam dostępny krótki link otwierający bezpośrednio wybrany przez Ciebie produkt LEX.
-
Jakie są możliwości płatności?
Przy każdym produkcie można wybrać jedną z opcji fakturowania:
- miesięczne
- kwartalne
- półroczne
- jednorazowe
-
Co zrobić, kiedy po złożeniu zamówienia nie otrzymałem potwierdzenia?
Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Państwa adres e-mail, podany w formularzu „Dane kontaktowe”.
W przypadku, gdy takie potwierdzenie do Państwa nie dotarło, prosimy o zgłoszenie tego faktu pod adresem e-mail: pl-obsluga.klienta@wolterskluwer.com
Najczęstszym błędem jest niepoprawnie wpisany adres e-mail w treści zamówienia.Ważne
Zamówienie, bez względu na taką pomyłkę, jest realizowane. Dlatego bardzo ważna jest poprawność wpisanych w formularzu danych.
-
Jak otrzymam fakturę za produkt?
Po dokonaniu zakupu zostanie wystawiona faktura i jeśli klient nie zaznaczy inaczej będzie wysłana pocztą na wskazany w zamówieniu adres.
Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę drogą mailową (faktura elektroniczna) należy wyrazić na to zgodę wypełniając krótki formularz:
Zgoda na efakturę >> -
Jak długa jest umowa?
Na sklepie zamawiając program można wybrać jedną z 4 opcji umowy:
- na 12 mies.
- na 24 mies.
- na 36 mies.
- umowę odnawialną
-
Co to jest umowa odnawialna?
Co to jest umowa odnawialna?
Umowa odnawialna to wygodny sposób na zapewnienie swojej organizacji ciągłego dostępu do publikacji elektronicznych i rozwiązań Wolters Kluwer.
Do tej pory oferowaliśmy tylko umowy terminowe, zgodnie z którymi okres subskrypcji był z góry określony. Jeśli subskrypcja nie została przedłużona przed upływem terminu wygaśnięcia to dostęp do serwisu był zamykany, a Państwa organizacja była narażona na ryzyko prawne wynikające z braku aktualnych informacji.Umowa odnawialna eliminuje takie ryzyko. Po upłynięciu pierwszego okresu subskrypcji umowa odnawia się na okres kolejnych 12 miesięcy i dostęp do serwisu zostaje wydłużony. Bez konieczności pamiętania o przedłużeniu umowy. To takie proste!
Dlaczego umowa odnawialna jest lepsza od umowy terminowej?
- wygodny sposób na zapewnienie stałego dostępu do aktualnych informacji prawnych
- eliminacja ryzyka prawnego organizacji
- oszczędność czasu poświęcanego na przedłużenie umowy
- możliwość zmiany warunków umowy w każdym momencie
- przewidywalne koszty i proste zasady odnowienia
- bezpieczeństwo wynikające z długiego okresu wypowiedzenia umowy
Jak działa umowa odnawialna?
Podpisując umowę na dostęp do publikacji elektronicznej Wolters Kluwer mogą Państwo wybrać wariant umowy odnawialnej. Wariant ten jest dostępny zarówno dla umów nowych jak i przedłużeń. Po upływie pierwszego, wynikającego z zawartej umowy, okresu abonamentowego licencja na dostęp do publikacji elektronicznych Wolters Kluwer ulega automatycznemu przedłużeniu na następny okres abonamentowy wynoszący dwanaście kolejnych miesięcy. Po upływie dwunastomiesięcznego okresu abonamentowego licencja będzie ulegać automatycznemu przedłużeniu na kolejne dwunastomiesięczne okresy abonamentowe.Czy można rozwiązać umowę odnawialną?
Umowę odnawialną można wypowiedzieć w formie pisemnej na 2 miesiące przed końcem bieżącego okresu abonamentowego. Umowa ulega wtedy rozwiązaniu z końcem bieżącego okresu abonamentowego.Czy jest możliwość zmiany warunków umowy odnawialnej w trakcie jej trwania?
Tak, w każdym momencie trwania umowy mogą Państwo zdecydować o zmianie zawartości publikacji lub liczby licencji. W tym celu należy skontaktować się z Opiekunem Handlowym.Jaki jest koszt umowy odnawialnej?
W wariancie umowy odnawialnej cena za dostęp do publikacji elektronicznych podlega podwyższeniu w każdym kolejnym rocznym okresie abonamentowym, począwszy od drugiego okresu abonamentowego, o nie mniej niż 4 % wartości wynagrodzenia netto ustalonego w umowie, nie więcej jednak niż o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego). Dzięki takiemu rozwiązaniu już dziś mogą Państwo przewidzieć przyszłe koszty związane z dostępem do serwisu.Czy dla umowy odnawialnej dostępne są płatności ratalne?
Zawierając umowę odnawialną mogą Państwo wybrać opcję płatności ratalnych.Czy nadal będę korzystać ze wsparcia Opiekuna Handlowego?
Państwa Opiekun będzie dla Państwa dostępny tak jak dotychczas. Nadal będą Państwo też mieli możliwość korzystania ze szkoleń z obsługi serwisów oraz wsparcia Infolinii.Jak mogę zawrzeć umowę odnawialną
Umowę w wariancie odnawialnym można zawrzeć z Opiekunem Handlowym w momencie nowego zakupu lub przedłużenia licencji na dostęp do publikacji Wolters Kluwer. Należy poinformować Opiekuna o chęci skorzystania z wariantu umowy odnawianej, a Opiekun dostarczy Państwu niezbędne dokumenty. -
Jak mogę przetestować produkt?
Jeśli chcą Państwo przetestować któryś z naszych produktów należy wybrać produkt i wypełnić odpowiedni formularz.
W tym celu stworzyliśmy specjalną stronę dostęp-testowy na której znajdują się informacje jak można przetestować produkt oraz lista produktów, które można testować. Jeśli na liście nie ma produktu, który Państwa interesuje należy wypełnić formularz: zamów-prezentacje >>
Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo mailem informację o nadanym dostępie testowym. Należy postępować zgodnie z instrukcją zawartą w mailu. -
Czy skorzystanie z testów produktów niesie za sobą jakieś opłaty?
Testowanie produktów jest BEZPŁATNE. Produkt można testować przez 7 dni. Po tym terminie dostęp do produktu zostaje automatycznie wyłączony.
Testowanie nie niesie za sobą konieczności zakupu i nie generuje kosztów. Jest całkowicie bezpłatne.
-
Czy mogę porównać programy pomiędzy sobą?
Każdy program ma opisane wersje i ich zawartości. Na tej podstawie można porównać produkty. W przypadku niewystarczającej informacji zachęcamy do kontaktu z nami. Kontakt >>
-
Kod promocyjny/rabatowy – gdzie należy go wpisać?
Jeśli posiadają Państwo kod promocyjny/rabatowy na nasze produkty, należy go wpisać w wyznaczone na stronie miejsce. Pole gdzie należy wpisać kod pojawia się po dodaniu produktu do koszyka (na dole strony):
"Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go tutaj"
-