Jak pracować z trudnym klientem w postępowaniach administracyjnych?
Praca z klientem nie jest łatwa. Chwilami przypomina kort tenisowy, a chwilami wręcz pole bitwy. Każdy organ administracji publicznej ma doświadczenia z takimi "trudnymi" klientami. Wynika to niewątpliwie z faktu, że decyzje podejmowane w postępowaniach administracyjnych wpływają bezpośrednio na życie codzienne stron. Przykładem mogą być postępowania w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych, czy przydziału mieszkań komunalnych.
W jaki sposób pracować z trudnym klientem?
Klienci są różni i w bardzo różnorodny sposób komunikują swoje potrzeby. Klienci urzędów potrafią bardzo konsekwentnie walczyć o zabezpieczenie swoich interesów składając szereg pism, skarg, wniosków, odwołać czy zażaleń, nierzadko przytaczając sprzeczne argumenty. W jaki sposób pracować z trudnym klientem? Jak poprowadzić postępowanie, żeby sprawnie i szybko zakończyć sprawę? Tego dowiedzą się Państwo z naszego szkolenia: Obsługa trudnego klienta w postępowaniach administracyjnych. Zapraszamy! W programie m.in.:
- Postępowanie z trudnym klientem
- Uprawnienia osób nieuznanych za stronę postępowania
- Podania wnoszone e-mailem
- Podania o niezidentyfikowanym żądaniu
- Donosy i anonimy
- Wielość żądań w podaniu
- Komu, kiedy i jak udostępnia się akta sprawy
- oraz inne.
Zapisy na szkolenie na naszej stronie internetowej: Szkolenia Wolters Kluwer
Kamila Kokoszewska
product manager Budownictwo