Wzór - Regulamin awansu pracowników samorządowych
Zapoznaj się z nowym wzorem regulaminu awansu zawodowego pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w urzędzie miasta lub gminy. Wzór zawiera wszelkie wymagane elementy regulaminu i pozwoli Ci na szybkie wykorzystanie go w praktyce nie tylko ze względu na gotową treść zarządzenia, ale również dzięki możliwości jej edycji.
Przepisy związane ze sporządzeniem regulaminu znajdują się w różnych aktach prawnych, co może sprawić problem. Ustawa o pracownikach samorządowych (zwłaszcza art. 20) zawiera szczegółowe kryteria dotyczące awansu, które należy uwzględnić, natomiast art. 33 ustawy o samorządzie gminnym wymaga, by wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydał zarządzenie stanowiące o wprowadzeniu regulaminu organizacyjnego. Ma to pozwolić na przejrzyste i proste ustalenie zasad znanych każdej osobie zatrudnionej na stanowisku urzędniczym w danej jednostce samorządu.
Wzór, którego autorką jest Pani Magdalena Skalska - wieloletni ekspert w dziedzinie kadr i płac w jednostkach sfery budżetowej, zawiera wszystkie niezbędne elementy i pozwala na błyskawiczne wykorzystanie go w praktyce.
Bartosz Starczewski
product manager administracja publiczna
Jesteś użytkownikiem programów LEX?
Zaloguj się do programu i korzystaj z pełnych możliwości LEX.