Zapisane listy – jak pomogą w wyszukiwaniu informacji o koronawirusie?
Od momentu wejścia w życie specustawy o z zapobieganiu chorobie COVID-19 wywoływanej przez wirusa SARS-CoV-2, nastąpiło wiele zmian w przepisach i aktach prawnych. Obecnie wprowadzono stan epidemii, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa i wdrożono nowe zasady w obszarze kwarantanny. Dzięki zapisywaniu list w LEX Personalizacji można wszystkie te informacje śledzić w jednym miejscu, mając do dyspozycji aktualne i potwierdzone dane. Jak to zrobić?
Powiadomienia o nowościach na Zapisanych listach wynikowych w Aktówce
Dzięki połączeniu wyszukiwarki LEX Search, funkcji zapisu własnych list wynikowych oraz alertów, można uzyskać cykliczne powiadomienia o zmianach we wszystkich dokumentach dotyczących interesującej nas frazy.
Przykład: Użytkownik wyszukuje frazę "koronawirus". Otrzymaną listę wynikową zapisuje w Aktówce poprzez kliknięcie "Dodaj do aktówki". Zapisane listy wynikowe są dostępne w LEX Cloud lub Aktówce (w zależności od posiadanej wersji programu). Jeżeli którakolwiek z list została zaktualizowana, tzn. jeżeli do listy wynikowej dla szukanej frazy pojawiły się nowe dokumenty lub jakikolwiek dokument z zapisanej listy uległ zmianie, na liście pojawi się automatyczne powiadomienie "NOWOŚĆ" oraz informacja o liczbie zmian.
Aby przejrzeć nowości na swojej zapisanej liście, wystarczy kliknąć odesłanie „Zobacz nowe dokumenty” przy nazwie listy. Dzięki tej opcji można otrzymywać skumulowane informacje o wszystkich nowościach dotyczących dokumentów, w których wystąpiła fraza istotna dla Użytkownika. Obecnie Użytkownicy najczęściej odkładają sobie listy wynikowe dla następujących fraz:
Potrzebujesz dostępu do wiarygodnych informacji na temat koronawirusa? Czytaj w LEX!
Zapytaj o dostęp
Senior Product / Project Manager ob. Personalizacja